Arma Reforger - Experimental
Grasz w wersję eksperymentalną Arma Reforger na konsolę Xbox. Zawartość i funkcje mogą ulec zmianie, działać nieprawidłowo lub zawierać błędy, nad których rozwiązaniem wciąż pracujemy. Niniejsza wersja oferuje ograniczoną pomoc techniczną. Pojemność serwera jest ponadto ograniczona, co może skutkować długimi kolejkami. Błędy można zgłaszać pod adresem reforger.armaplatform.com/feedback. Zachęcamy również do dzielenia się wrażeniami na forum forums.bohemia.net. Dziękujemy!