Stranded naga, odwodnione i głodu w ogromnej pustyni, nawet najbardziej doświadczeni, którzy przeżyli ARK musi szybko znaleźć wodę, polowanie na jedzenie, żniwa, przedmioty rzemiosła i budować schronienia mieć jakąkolwiek szansę na przeżycie. Użyj umiejętności doskonalił na odległej wyspie Arki zabić, oswojony, rasy, i jeździć na tajemniczych nowych stworzeń, które powstały, aby przetrwać ultra trudnych warunkach na pustyni, w tym ...SMOKI! Podróż tam iz powrotem między wyspą a pustynią współpracować z setkami graczy na całym obu światów lub grać lokalnie! ODKRYWAĆ NOWY ŚWIAT Scorched Earth przenosi graczy ARK na zupełnie nowej mapie, składający się z sześciu wyjątkowy, pustynnych wrażeń biomów - Dunes wysokiej pustyni, góry, kaniony, Badlands i oazy - każdy z własnym estetyczne i ekosystemu. Zaśmiecona ruin, jaskiń i gejzerów, które przeżyły znajdzie zupełnie nową granicę w celu zbadania i opanowania. OSWOIĆ NOWYCH STWORZEŃ Nowe biomów w Scorched Earth są wypełnione niebezpiecznych nowych stworzeń, aby je dopasować i nieustraszony przeżył przekonają się, że wielu z nich nie może się oswoić. Doprowadzić karawanę wielbłądów stworzeń podobny lub deszcz ogień w dół na swoich wrogów od tyłu smoka. Tylko umysł swój krok, lub może przyciągnąć Robak Śmierci! SPREPAROWAC PONAD 50 NOWYCH ELEMENTÓW Korzystanie jakie środki mogą scrounge razem przeżyli można spreparować nowe stroje i struktur, aby chronić je przed ciepłem oraz nowe narzędzia, aby pomóc im przetrwać w tym odludnym środowiska. Gracze mogą używać bicze, bumerangi i miotacze ognia, aby się bronić, lub studni, turbiny wiatrowe i rafinerie ropy naftowej, aby zapewnić swoje bazy z zasobami. Gdy wykorzystywane twórczo, elementy te mogą otworzyć zupełnie nowe strategie przetrwania, samoobrony czy plemiennej wojny. PODBIJAC NOWE WYZWANIA Podobnie jak przed nim wyspa, pustynia Scorched Earth jest domem dla wielu tajemniczych obelisków nieznanego pochodzenia. Uwolnij swoją moc przyniesie przeżyli twarzą w twarz z najgroźniejszych stworzeń szef ARK do tej pory - na dzikie Manticore! Czy chroni potężną broń, cenną relikwię lub tajemnice samego ARK? Tylko ocalałych, którzy posiadają odwagę skonfrontować tę przerażającą bestię poznają prawdę. PODRÓŻ PRZEZ ŚWIATY Ocaleni mogą ich charakter, ulubione stworzeń i przedmiotów między wyspą a nowymi arki pustynnych, co czyni ich wyspę żyjących przyjaciół zazdrosna o wszystkie niesamowite nowe elementy, struktur, stworzeń i tajemnic ich znaleźć na pustyni.