ARK Fantastic Tames - Elderclaw
Poznaj Starszego Pazura, zapierającą dech w piersiach nową bratnią duszę, która jest bardziej żywą duszą dziczy niż zwierzęciem. Otulony kwiatami i ozdobiony ochronnymi pnączami, ten mistyczny strażnik łączy siłę drapieżnika szczytowego z pogodą samej natury. Chociaż nie jest skłonny do gniewu, wejście Starszego Pazura w drogę ze złym zamiarem może obudzić jego gniew, a las odpowie na jego wezwanie. Plotki mówią o wijących się korzeniach, obejmujących pnączach i dziwnych totemach, które zmieniają bieg bitwy, osłabiając wolę wrogów i wzmacniając sojuszników. Chociaż Starszy Pazur rzadko atakuje bez powodu, nie unika walki. Instynktownie kontroluje pobliską roślinność, owijając się gęstym splotem ochronnych pnączy, jednocześnie wypuszczając korzenie, by splątać każdego agresora, zakładając, że nie osłupi go po prostu swoimi potężnymi łapami. Podrażniony, Czarny Pazur przywołuje Echo Ducha, aby odeprzeć zagrożenia. Ten eteryczny talizman emituje wibracje, które osłabiają wrogów, a jednocześnie dodają sił sojusznikom znajdującym się pod jego ochroną. W miarę jak konflikt w pobliżu narasta, Echo Ducha kieruje tę furię na swojego pana, zapewniając mu przypływ siły i gwałtowny wzrost. Choć zazwyczaj niematerialne, Echa Ducha mogą manifestować się wystarczająco długo, by wybuchnąć w chmurze naładowanych zarodników, paląc agresorów i lecząc rany sojuszników. Przygotujcie się, Ocaleni. Czarny Pazur budzi się, a wraz z nim las oddycha na nowo.