Zakończ swoją podróż przez światy ARK w "Wygaśnięciu", gdzie historia się zaczęła i kończy: na samej Ziemi! Żywa w elementach, spustoszona planeta wypełniona fantastycznymi stworzeniami, zarówno organicznymi, jak i technologicznymi, Ziemia posiada zarówno sekrety przeszłości, jak i klucze do jej zbawienia. Jako weteran Survivor, który pokonał wszystkie poprzednie przeszkody, czeka na ciebie ostateczne wyzwanie: czy możesz pokonać gigantycznych włóczęgów Tytanów, którzy dominują na planecie, i ukończyć cykl ARK, by ocalić przyszłość Ziemi?