Budżet na "Aberration", opuszczony, nieprawidłowo działający ARK z wyszukanym podziemnym systemem biomedycyny, ocalały z egzotycznymi nowymi wyzwaniami, które w przeciwieństwie do innych: ekstremalne promieniowanie słoneczne i zagrożenia środowiskowe, ziplines, skrzydełka, sprzęt wspinaczkowy, domy jaskiniowe, ładowanie akumulatorów i znacznie więcej, a także stabilność niezwykłych nowych stworzeń czekają w tajemniczych głębiach. Ale uważaj na "Bezimienne": niezłomne, przenoszone przez Elementy humanoidy, które rozwinęły się w złe monotonne nienawiść do światła! Jeśli chodzi o Aberration, ocaleni odkrywają ostateczne tajemnice ARK i odkryją, jaka przyszłość ma przyszłość dla tych silnych i mądrych, którzy przeżyją! Skrzynia zniknęła Miejsca Aberracji ocalały na uszkodzonym ARK: jej wewnętrzna atmosfera wyciekła, powodując trudną powierzchnię z intensywnym promieniowaniem i mnóstwo bujnych biomów pod ziemią. Dzięki systemom obsługi technicznej ARK, wiele zagrożeń, stworzeń i natury środowiska prezentuje nowy, ekscytujący nowy świat, który można odkrywać i opanować. Oswoić nowe stworzenia Intensywne promieniowanie Aberracji doprowadziło do niesamowitych mutacji genetycznych, co zaowocowało powstaniem nowych stworzeń o niesamowitych możliwościach! Między innymi wspinają się po ścianach i ślizgają się po powietrzu na tyłach zamaskowanego, kamiennego kamienia "Rock Drake", zachowuj ciemność przy użyciu przyjaznej "Lantern Pug", chwyć i wrzuć wiele stworzeń jednocześnie z masywną skorupiaką ", lub - jeśli jesteś wystarczająco utalentowany, by oswoić jednego z nich - dowiedz się skorumpowaną" Nameless Queen ", aby impregnować swoich wrogów przerażającą reprodukcją piersi! Craft ponad 50 nowych przedmiotów Nowe narzędzia są na rękę, aby przetrwać w świecie Aberration, otwierając jednocześnie wiele możliwości tworzenia nowych scenariuszy konkurencyjnych i kooperatywnych. Przejechać przez ARK, korzystając z jaskini-wspinaczki, szybowców i ziplinesów. Dowiedz się, jak rozwiązywać zaawansowane enki, aby dominować w ciężkim środowisku, bronić się za pomocą wyposażenia do hazardu, ładowania latarni, baterii, żarówek, kolejek i wielu innych. Rozwijaj się, gromadząc nowe zasoby, korzystając z koszyków wędkarskich, kolektorów gazowych, wzmacniaj swój dom w jaskiniach używając konstrukcji klifu i wiele więcej! Podbić nowe wyzwania Trzęsienia ziemi, narażenie na promieniowanie, wycieki gazu i komory elementów należą do wielu zagrożeń, które ocalały dowiadują się o tym, jak radzą sobie z różnymi biomasami Aberrationa, zarówno nad powierzchnią, jak i pod powierzchnią. Ale jednym z największych wyzwań w tym zrujnowanym ARK jest hierarchia niewiernego Bezimiennego, wymagająca ciągłej czujności i Charge Energy w obronie! A w najgłębszych głębiach Aberration, ich przerażający - choć jakoś znajomy - mistrz czeka ... czy będziesz wśród ocalałych na tyle silnych, aby stawić mu czoła?