Arctic Pack
Wytrzymały kombinezon survivalowy, który łączy ochronę przed promieniowaniem z ochroną przed zimnem. Posiadanie tego kombinezonu zapewnia również dostęp do poszycia skutera śnieżnego Tomaha oraz karabinu szturmowego pokrytego lodem.