Arcade — wakacje
Pakiet dodatkowych strojów do gry Ultra Street Fighter IV. Zawiera nowe wakacyjne stroje dla następujących zawodników: Yun, Yang, Evil Ryu i Oni. Zarzuć nowe wdzianka i pokonuj rywali w wielkim stylu! *Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą.