ARCADE GAME SERIES 3-in-1 Pack
Oto specjalny pakiet, zawierający 3 klasyczne gry zręcznościowe – PAC-MAN, GALAGA i DIG DUG! Zgarnij 3 gry w cenie 2! We wszystkich 3 klasycznych grach znajdziesz urocze postacie, proste zasady i ciekawą rozgrywkę, która gwarantuje niezliczone godziny zabawy! Te, najnowsze wersje, zawierają ustawienia linii graficznych i dźwięku oraz opcję gry z błędem rundy 256 – coś w sam raz dla PAC-MANiaków!