ARC Raiders - Server Slam
W dniach 17–19 października będzie można zapoznać się z grą ARC Raiders podczas trzydniowego otwartego testu wytrzymałościowego serwerów. Będzie to ostatnia szansa na zagranie w grę przed premierą. Uformujcie oddział i zaznaczcie termin w kalendarzu. Łupieżcy, którzy wezmą udział w tym wydarzeniu zdobędą ekskluzywny plecak serwerobójcy, który będzie trwałym przypomnieniem, że ramię w ramię stanęli do walki w tej wiekopomnej chwili. Pamiątka zostanie dostarczona po zakupieniu pełnej wersji gry, w dniu premiery. Rdzawy Pas wzywa! ----- Server Slam rozpoczyna się 17 października i kończy 19 października. Nieustannie gromadzimy opinie i wdrażamy usprawnienia. Gracze mogą liczyć na nową zawartość, lepszą wydajność, zmiany dotyczące balansu oraz poprawione funkcje. Udział w teście rozgrywki mogą wziąć osoby, które skończyły 16 lat. --- SZABRUJ, PRZETRWAJ, ROZWIJAJ SIĘ W ARC Raiders rozgrywka toczy się zarówno na powierzchni opanowanej przez śmiercionośne maszyny, jak i w tętniącej życiem, podziemnej dzielnicy znanej jako Speranza. Wytwarzaj, naprawiaj i ulepszaj sprzęt w swoim bezpiecznym warsztacie, a potem wyrusz na powierzchnię w poszukiwaniu szczątków zniszczonego, lecz pięknego świata. Graj w pojedynkę lub w trzyosobowej drużynie, stale uważając na niebezpieczne maszyny ARC i nieprzewidywalnych ocalałych. Tylko od ciebie zależy, jakim łupieżcą będziesz i jak daleko zajdziesz. EKSPLORUJ WCIĄGAJĄCY ŚWIAT W dniu premiery możesz eksplorować cztery unikatowe mapy, a w miarę jak podziemna społeczność będzie się rozwijać, odkryte zostaną kolejne. Każde miejsce jest naznaczone brzemieniem świata zniszczonego po dwakroć i pamięta zarówno dawne, jak i nowe konflikty. Przeczesuj ruiny w poszukiwaniu cennych łupów i poznaj przeszłość świata, nad którym przyroda powoli odzyskuje kontrolę. Różnorodne warunki map sprawiają, że każda sesja jest inna, a zmienna pogoda, wrogowie i mechaniki zwiększają nieprzewidywalność i stopień zagrożenia. WALCZ O SWOJE W społeczeństwie, którego fundamentami są śmiałość i brawura, jako łupieżca musisz walczyć o swoje. Znalezione łupy możesz sprzedać lub przetworzyć na zupełnie nowy sprzęt, który pomoże ci w walce z coraz większym zagrożeniem. Zwycięstwa i trudności pozwalają zdobyć cenne doświadczenie, które z kolei umożliwia odblokowanie różnych umiejętności urozmaicających rozgrywkę. Będziesz również wykonywać zadania dla handlarzy, z których każdy działa z innych pobudek, i poznasz napięte oraz przyjacielskie relacje łączące członków społeczności stojącej w obliczu nieprzemijającego widma upadku.