Arakure – postać – FOR HONOR
Zawartość oferty postaci Arakure: - 1 nowa postać: Arakure - 1 ozdoba - 1 strój elitarny - 7 dni statusu czempiona (dodatkowe PD, łupy i więcej) - 3 skrzynie grabieży z losowym wyposażeniem Żyj zgodnie z własnymi zasadami i polegaj na instynkcie. Zmierz się z kilkoma przeciwnikami i walcz nieuczciwie, aby osiągnąć kolejne zwycięstwo. Arakure dzierży tonfy i uderza mocno. Jej bezczelna osobowość rzuca wyjątkową perspektywę na frakcję samurajów, a dzięki nigdy wcześniej nie widzianej broni, nie boi się wygrywać za wszelką cenę. Wybuchowa i zadziorna, Arakure uderza tam, gdzie boli.