Aqua Moto Racing Utopia
Oto Utopia – świat doskonałej zabawy, w którym możesz zasiąść za sterami tak wyjątkowych i nowoczesnych pojazdów wodnych, że trzeba je poczuć, aby uwierzyć, że istnieją. Aqua Moto Racing Utopia przeniesie cię do bajecznych egzotycznych miejsc, takich jak dorzecze Amazonki, tropiki, Grecja oraz namorzynowe bagna, gdzie doświadczysz niezwykłych emocji i uczucia niebywałej prędkości. Wylądowanie po wykonaniu perfekcyjnej ewolucji na wąskim, otoczonym namorzynami pasie wody na pewno wywoła uśmiech na twojej twarzy! Rozpocznij karierę w Mistrzostwach w trybie dla jednego gracza i wykorzystaj swoje rosnące umiejętności i fundusze, aby zostać Mistrzem Świata. Graj online i buduj swoją reputację albo zasiądź razem ze znajomymi i zagrajcie wspólnie w trybie podzielonego ekranu, śmiejąc się ze swoich błędów. Cokolwiek się stanie, pamiętaj, że to co przytrafiło się komuś w jednym wyścigu, tobie może się przytrafić w kolejnym. Przygotuj się na przejażdżkę życia po falach!