Anno 1800 - Pakiet światła miasta
Pakiet światła miasta to kosmetyczne DLC zawierające 21 nowych ozdób, które podkreślą industrialny charakter twoich miast i sprawią, że staną się one obiektem zawiści twych rywali. - Zawiera w pełni funkcjonalne latarnie uliczne, dzięki którym masz pełną kontrolę nad tym, które dzielnice chcesz w nocy oświetlać. Stawiaj je pojedynczo lub łącz z nowymi, ozdobnymi parkanami. - Zachwyć swych mieszkańców nowym elementem do wzniesienia w centrum miasta: dekoracyjnym stawem z łodziami w kształcie łabędzi! - Uraduj dzieci w każdym wieku dając im dwa nowe place zabaw. - Bogaty wachlarz nowych stoisk ulicznych i stołów pozwoli ci zorganizować festiwal kulinarny twych marzeń.