Daj swym mieszkańcom chwilę zasłużonego odpoczynku od miast pełnych zgiełku, niech wyjadą na szlak prowadzący przez piękne okoliczności przyrody, by spędzić noc przy ognisku z przyjaciółmi w środku lasu i cieszyć się widokiem rajskich jezior. - Zmień krajobraz wyspy, tworząc piękne rzeki i wielkie jeziora. - Wytycz długie szlaki dla mieszkańców, by mogli odkrywać sekrety parków narodowych. - Przy pomocy nowych ozdób z drzewami i skałami wprowadź do swych parków i miast różnorodność. - Twórz niewielkie tereny piknikowe i kempingowe dla mieszkańców, by mieli gdzie spędzać czas z przyjaciółmi i dzielić się emocjonującymi opowieściami.