Aby spersonalizować dowolny pojazd w swej flotylli, użyj nowych serii malowań: odświętnej Parady lub groźnego Zdobywcy. Uciesz oko jeszcze większą różnorodnością na torach, dzięki nowym skórkom dla pociągów. Skórki pojazdów można zmieniać w dowolnym momencie rozgrywki; są one też niezależne od siebie, więc każdemu statkowi czy pociągowi można nadać indywidualny wygląd.