Zadbaj o świąteczny wygląd swego miasta na każdą okazję i każdą porę roku dzięki Pakietowi Dekoracji Świątecznych, który zawiera 24 nowe ozdoby w motywach czterech pór roku: - Sześć ozdób wiosennych, by świętować czas kwiatów i miłości. - Sześć ozdób letnich, by zaprosić mieszkańców na tradycyjny festiwal wina. - Sześć ozdób jesiennych, dzięki którym rozpoczniesz sezon strachów przy dyniach i ognisku. - Sześć ozdób zimowych, by pozwolić mieszkańcom oddać się tradycyjnym zabawom, takim jak jazda na łyżwach.