Annihilation: Pack 3 [EN]
UWAGA: Tylko dla angielskiej wersji gry Black Ops. Wykończ konkurencję na 4 unikalnych mapach do gry wieloosobowej i w nowej lokacji świata zombie. Ruszaj do walki w "Hangarze 18," znajdującym się w tajnej bazie wojskowej Strefy 51. Mapa "Drive-In" to walka w bliskim kontakcie w amerykańskim kinie samochodowym z lat 60-tych. "Silo," to tajna radziecka baza wyrzutni atomowych i wielopoziomowe pole walki, z kolei akcja na mapie "Hazard" toczy się na przybrzeżnym torze golfowym wzdłuż kubańskich klifów. Zombie powracają w "Shangri-La," - legendarnej świątyni zagubionej w głębokiej dżungli.