Anime Pack
Wyobrażenie szczęścia kultury wschodniej może wreszcie być Twoje! Rozpuść włosy na wiatr! Pokonaj wielu złych ludzi Mieczem Najdzielniejszych! Kaiju-XL niewiele sobie robi z nieprzyjaciół dzięki prędkości i ciekawości! Również przebranie przemieni każdego Świętego z Trzeciej Ulicy w istny cud!