Animal Doctor
Spełnij swoje marzenia dzięki grze Animal Doctor! Masz ochotę przez całe życie opiekować się zwierzętami? W Animal Doctor otaczać cię będą twoi zwierzęcy przyjaciele. Opiekuj się stworzeniami dużymi i małymi, szkoląc się jako stażysta na prawdziwego weterynarza! Pomagaj w powrocie do zdrowia uroczym zwierzakom domowym i gospodarskim.