Pakiet Przedpremierowy Aniimo: Edycja Kolekcjonerska
Aniimo oficjalnie zadebiutuje jako gra free-to-play 16 września 2026 r. o godz. 10:00 (UTC+8). To oznacza, że podstawowa wersja gry dostępna w ramach kampanii przedpremierowej jest bezpłatna. Pakiet Przedpremierowy: Edycja Kolekcjonerska zawiera następujące nagrody w grze: Akcesorium w grze: Przyjaciel Pies ×1 *Akcesorium Przyjaciel Pies to ekskluzywny przedmiot przy zakupie przedpremierowym na Xbox.* Przepustka Bojowa w grze: Kolekcjonerski Podręcznik Towarzysza ×1 *Nagrody w Zaawansowanym Podręczniku Towarzysza są odblokowywane stopniowo wraz ze wzrostem poziomu Podręcznika Towarzysza.* *Podręcznik Towarzysza Edycji Kolekcjonerskiej zawiera dodatkowe przedmioty i akcesoria przyznawane natychmiast.* *Podręcznik Towarzysza to przedmiot w grze. Po odebraniu pozostaje aktywny do końca bieżącej wersji.* *Ekskluzywne Jajo Aniimo Prismana z Podręcznika Towarzysza może się różnić w zależności od wersji. Otrzymany przedmiot zależy od wersji gry, w której zostanie odebrany.* Okres przedpremierowy zakończy się 16 września 2026 r. o godz. 09:59 (UTC+8).