Ancient Britain
Dzięki rozszerzeniu Ancient Britain DLC możesz odkryć niezwykłe ruiny będące nieodłączną częścią brytyjskiego krajobrazu, spokojnie kosząc trawę w ich otoczeniu. Poznaj cztery nowe lokacje: The Royal Stones (Królewskie Kamienie) To dość nietypowe miejsce z dwoma kamiennymi kręgami. Ich znaczenie historyczne jest nadal przedmiotem badań, ale jedno jest pewne: przydałoby się zaprowadzić tu trochę porządku! Skorzystaj z dostępnych narzędzi i nowej podkaszarki, by obejść te starożytne ruiny i starannie wykosić otaczającą je trawę. Druid's Tor (Wieża Druida) Spokojna dolina skrywa starożytne megality, o których zapomniał współczesny świat. The Ancient Aurochs (Pradawny Tur) Urzekające otoczenie zajazdu The Ancient Aurochs, jednego z najstarszych w Wielkiej Brytanii, to znakomita sceneria, w której można spędzić cały dzień na koszeniu trawy. Aurochs Hill (Wzgórze Tura) To fascynujące miejsce, w którym znajduje się polny rysunek z epoki brązu. Położony na stromym zboczu, z misternie wyciętym wokół niego wzorem, może być Twoim najtrudniejszym jak dotąd zadaniem. Pamiętaj, aby poruszać się powoli, ponieważ każde uszkodzenie tego historycznego obiektu będzie wiązało się z wysoką grzywną.