Ancestors Legacy
Obejmij dowodzenie swoją armią i rusz na podbój średniowiecznej Europy w serii długofalowych kampanii. Wybierz jedną z czterech dostępnych frakcji – Wikingów, Anglosasów, Germanów bądź Słowian – i poprowadź ich do zwycięstwa. Będzie ono wymagać czegoś więcej niż tylko podboju i ataków łupieżczych na wrogie obozy, wioski i miasta. Klucz do zwycięstwa stanowi wykorzystanie szerokiego wachlarza taktycznych opcji i przewagi terenu oraz rozsądne zarządzanie obozami i osadami. Ancestors Legacy to historycznie wierna strategia czasu rzeczywistego, która czerpie inspirację z prawdziwych dziejów średniowiecznej Europy. Rozgrywka zakłada zarządzanie zasobami, budowanie baz i toczenie wielkich bitew, które silnik Unreal Engine 4 potrafi fantastycznie odwzorować. Doświadczaj średniowiecznego rozlewu krwi jak nigdy wcześniej dzięki pracy kamery filmowej, która naciśnięciem jednego przycisku przeniesie gracza w samo serce wydarzeń.