Anarkade
Anarkade to wieloosobowa strzelanka arenowa z pikselową grafiką i nieustanną akcją platformową. Biegaj, skacz i fraguj wrogów bronią, która wywołuje zabawne zamieszanie. Intuicyjne sterowanie, które łatwo jest poznać, ale trudno opanować po mistrzowsku, może zapewnić graczom przewagę nad rywalami – a to dzięki ruchom takim jak chwytanie krawędzi czy odskoki od ścian. ● Postacie do dopasowania: Spraw, aby twoja postać wyróżniała się na pustkowiach dzięki wachlarzowi: nakryć głowy, masek gazowych, wyposażeniu wikingów i innych elementów. ● Kontrastujące motywy etapów z unikatową fizyką: Strzelaj na eklektycznej kolekcji aren w kosmosie, na lodzie czy nawet na starożytnym terenie Egiptu. ● Liczne bronie zapewniające różne style walki: Do walki na spluwy zabierz nóż... albo działko Gatlinga, albo bazookę. Możesz nawet rozwalić wrogów za pomocą bomby do kręgli! Zbieraj ze skrzynek potężne wzmocnienia oraz bronie podczas poruszania się po losowych arenach w wieloosobowych meczach – lokalnych lub online.