Ampersat
Ampersat to strzelano-siekana gra RPG-y, łącząca oldskulowe/retro i współczesne cechy. Mieszanka wpływów od Gauntlet i Smash TV po Zeldę i odrobinę Angbandu, to ręcznie robiona przygówka, która spodoba się fanom roguelites. Wykonana z sercem od pojedyńczego dewelopera, Ampersat przekształca niektóre ulubione gry z dzieciństwa w świeżą, zabawną hybrydę, w której zabijasz wiele potworów, znajdujesz mnóstwo łupów, uwalniasz przechwycone litery (hm, co?) i wyrastasz z znużonego światem mag-wojownika w potężną maszynę do rozbijania/wysadzania!