Amnesia: Collection
W Amnesia: The Dark Descent wcielasz się w rolę Daniela, który budzi się w opuszczonym zamku, nie pamiętając prawie niczego ze swojej przeszłości. Podążając upiornymi ścieżkami pamięci Daniela, musisz poskładać jego trudne wspomnienia i odkryć przerażającą prawdę, która tkwi wyjątkowo głęboko. W Amnesia: A Machine For Pigs zamożny przedsiębiorca Oswald Mandus budzi się z gorączką w swoim łóżku, prześladowany snami o pewnej mrocznej i piekielnej machinie. Wie jedynie, że jego dzieci są w śmiertelnym niebezpieczeństwie i tylko on może je ocalić. W Amnesia: Justine bierzesz udział w serii testów zrodzonych w chorym umyśle. Czy zaryzykujesz własne życie, by ocalić innych?