American All-Stars Car Pack
Wzbogać swój garaż o 3 amerykańskie ikony! Grand Duke: Król powrócił! Ten klasyk derby jest tak twardy i mocny, że przetrwa nawet najbardziej wariackie wyścigi! Wildking: Prawdziwa amerykańska ikona o potężnej mocy i zaskakującej zwinności. Little Thrasher: Wyróżnij się z tłumu tą mocną ciężarówką, której trafienia mają moc. Ten zestaw DLC wchodzi również w skład karnetu sezonowego.