Amazon Fury Part III
Aby skorzystać z zawartości, postać musi być na 30. poziomie i mieć co najmniej 166 punktów Combat Rating. Ares i Kirke są w końcu gotowi, by rzucić wyzwanie władcy bogów Zeusowi i podjąć walkę o Olimp! Wonder Woman zdaje sobie sprawę, że jeżeli ich nie powstrzyma na Olimpie, dusza jej matki zginie na wieki! Themyscira, pełne chaosu ulice Gotham i Podziemia – wywalcz sobie drogę na Olimp! Zestaw Amazon Fury Part III obejmuje nową zawartość codzienną dla rozgrywki solowej, nową rozgrywkę dwuosobową Duo, nową misję Alert dla czterech graczy, dwie nowe misje Raid i tryb Elite Mode Raid. Zdobywaj nowe wyczyny, odkrywaj kolekcje i walcz o doskonały sprzęt inspirowany Amazonkami i nie tylko! Zestaw Amazon Fury Part III jest dostępny gratis dla posiadaczy kont członkowskich.