AMAZE! Level Pack 2
Czy jesteś gotowy na jeszcze większe wyzwanie w swojej ulubionej grze? Nasz DLC – Level Pack 2 – jest tutaj, aby przenieść Twoją rozgrywkę na wyższy poziom! Dzięki Level Pack 2 otrzymasz dodatkowe 150 poziomów w trybie Klasycznym oraz kolejne 50 poziomów w bardziej wymagającym trybie Time Rush. Czy uda Ci się pokonać je wszystkie i zostać ostatecznym mistrzem? Odkryj ekscytujący nowy świat wyzwań i przygód, który czeka na Ciebie z DLC Level Pack 2!