Alone in the Dark - Director's Commentary Mode
Poznaj chwile inspiracji, przeszkody i decyzje, które ukształtowały pierwsze arcydzieło horroru 2024 roku, dzięki ekskluzywnemu trybowi komentarza reżyserskiego, dostępnemu wyłącznie w języku angielskim. Zapuszczaj się w głąb krętych korytarzy Derceto, słuchając mistrza szaleństwa Mikaela Hedberga, scenarzysty stojącego za legendarnymi światami horrorów „SOMA” i „Amnesia”, oraz oryginalnego twórcy Alone in the Dark, Frédéricka Raynala.