Alien: Isolation - The Trigger
Witamy w piątym pakiecie zawartości dodatkowej do gry Obcy: Izolacja - Detonator. Czy zdołasz zabezpieczyć stację Sewastopol? Otrzymujesz skrzynkę z materiałami wybuchowymi i mapę miejsc, w których musisz założyć ładunki. Teraz pozostaje ci tylko włączyć detonator i... przetrwać. - Zawiera trzy zupełnie nowe mapy w trybie przetrwania. Czy zdołasz przetrwać i osiągnąć jak najwyższy wynik? - Wciel się w Ricardo i odkryj prawdę na temat ładunków wybuchowych na stacji Sewastopol. - Unikaj alarmów, zmierz się z androidami i przede wszystkim, nie daj się zabić Obcemu.