Alien: Isolation - Safe Haven
Witaj w Schronieniu, trzecim pakiecie zawartości do gry Obcy: Izolacja, w którym pojawia się zupełnie nowy tryb pozyskiwania zapasów. Jak długo zdołasz przetrwać? Udało ci się odnaleźć jedyne bezpieczne miejsce na stacji Sewastopol, ale szybko kończą ci się zapasy. Musisz wyjść, zrealizować cele i wrócić do swojego schronienia. Ale kto czeka na zewnątrz? I jakich wyborów dokonasz, aby przeżyć? - Zupełnie nowa mapa w trybie pozyskiwania zapasów – dwa razy większa niż jakakolwiek dotychczasowa mapa w trybie przetrwania. - Graj jako Hughes i zyskaj szybszy dostęp do kuszy, strzelby i min EMP. - Wybierz, czy chcesz zbadać Systemy Gemini, czy Apartamenty Bachusa.