Alien: Isolation - Lost Contact
Witamy w Utraconym Kontakcie, czwartym pakiecie zawartości dodatkowej do gry Obcy: Izolacja, w którym powraca epicki tryb odzyskiwania. Tkwisz w przestrzeni kosmicznej, na pokładzie stacji Sewastopol. Musisz ją zbadać, zaliczyć cele i przetrwać. Czy zdołasz unikać wrogów w trakcie dziesięciu fal wyzwań, czy zmierzysz się z nimi w otwartej walce? - Druga, zupełnie nowa mapa w trybie odzyskiwania, zawierająca prywatne kwatery Lorenz i zapasową elektrownię. - Graj jako ulubieniec fanów, Axel, i skorzystaj z rewolweru oraz kuszy. - Staraj się przetrwać starcia z androidami, ludźmi i przerażającym Obcym.