Alien: Isolation - Last Survivor
Jako Ellen Ripley musisz wypełnić ostatnią misję na pokładzie Nostromo. Reszta załogi nie żyje. Musisz podjąć desperacką próbę włączenia systemów autodestrukcji i ucieczki w kapsule ratunkowej. Obcy: Izolacja to pierwszoosobowy survival horror, odtwarzający strach i napięcie, znane z klasycznego filmu Ridleya Scotta z roku 1979. Gracze muszą przez cały czas walczyć z przerażeniem i śmiertelnym niebezpieczeństwem, gdyż są prześladowani przez bezwzględnego ksenomorfa, czyhającego w mroku. Kiepsko wyposażeni i nieprzygotowani na takie wydarzenia, muszą zbierać zasoby, improwizować i wykazać się sprytem, nie tylko by wypełnić cele misji, ale by po prostu przeżyć.