Alien: Isolation - Corporate Lockdown
Witamy w Blokadzie Korporacyjnej, pierwszym pakiecie dodatkowym do gry Obcy: Izolacja. Zawiera on trzy zupełnie nowe mapy dla trybu przetrwania - wyzwania ograniczone czasowo, które sprawdzą twoje umiejętności. Czy zdołasz unikać Obcego wystarczająco długo, by przetrwać, czy spróbujesz stawić mu czoła? - Trzy nowe mapy, od korporacyjnego apartamentu po laboratoria medyczne. - Nowa grywalna postać Ransome dysponuje wystarczającą siłą ognia, by pokonać wrogów. - Prześlij najlepsze czasy do rankingów gry Obcy: Izolacja i rzuć wyzwanie światu.