Alien Invasion
Kosmici atakują! Ale czy naprawdę? Jeżeli grasz w trybie Likwidacja, to tak. Twoją misją, jako agenta FIB, jest walka z bardziej zaawansowanymi rozwojowo robalami o wielu czułkach. Chcesz opowiedzieć się po stronie przybyszów z innego świata? Rozpocznij tryb "Kampania" i walcz z podrzędną ziemską rasą, aby odzyskać swój statek kosmiczny i wrócić na ojczystą planetę, gdziekolwiek ona jest. Dzięki miotaczom plazmy, kulom energetycznym i latającym spodkom, a także nowym nakryciom głowy i nagrobkom dysponujesz wszystkim, czego ci trzeba, aby ludzkość złożyła hołd i ślubowała wierność obcym. A zanim powrócisz zwycięsko do domu, zdobądź 5 nowych osiągnięć.