Albacete Warrior
Wyrusz w dziwaczną przygodę pełną sztuk walki, wcielając się w hiszpańskiego wojownika ninja, podróżującego ze swoim kumplem-kurczakiem! Wciel się w hiszpańskiego wojownika ninja o mieniu Benito i poznaj jego kurzego przyjaciela Pepito, a także sensei’a Paco, wyruszając w dziwaczną podróż po całym świecie! Gra prezentowana w mieszance środowisk 3D i sprite’ów 2D w stylu pixel art, Albacete Warrior, przenosi tradycyjne walki side-scrolling beat ‘em up w nowy wymiar, umożliwiając graczom rozbijanie hord wrogów przy użyciu „kurzego plaskacza” z wykorzystaniem opierzonego kumpla Pepito, przy jednoczesnym bieganiu i skakaniu po ścianach w wielu różnych etapach 3D. Dzięki prędkości i zwinności nieustraszonego wojownika wyposazonego w satyryczny, cwaniacki humor, Benito może być wypatrywanym wybrańcem. Rzuć się w wir walki samodzielnie lub ze znajomym, ciesząc się brutalną, kooperacyjną rozgrywką!