Air Guitar Warrior Kinect
Air Guitar Warrior to klasyczna strzelanka, a zarazem gra muzyczna w rockowym klimacie – kontrolujesz muzykę! Zawiera 19 utworów, które stworzyli Mr. Fastfinger i Samppa Siurala. Miotaj z gitary powietrznej pociski, wiązki lasera i błyskawice! Jeździj na dinozaurach, rekinach i odrzutowych krokodylach! Rozwalaj wikingów, obcych, demony i latające czaszki! Znajdź legendarną mieczo-gitarę i rzuć wyzwanie Zeusowi Heavy Metalu, by zająć czołowe miejsce w świątyni bóstw rocka!