Agriculture (Xbox Version)
Uprawiaj rośliny tak szybko, jak to możliwe w tym szalonym spojrzeniu na klasyczną mechanikę farming sim! Wszyscy wiedzą, że rolnictwo wymaga cierpliwości… chyba że grasz w Agriculture. Agriculture to szybkie podejście do uwielbianej mechaniki farming sim. W tej grze twoim celem jest uprawianie roślin wymaganych na danym etapie tak szybko jak to możliwe, z wykorzystaniem ograniczonych zasobów. Kupuj nasiona i ulepszenia narzędzi w sklepie, aby zyskać wsparcie – jednak nie szalej z wydatkami i pamiętaj o swoim portfelu! Jeśli skończy ci się czas lub pieniądze, zanim osiągniesz cele etapu, przegrasz! Czy uda ci się opanować wszystkie 50 etapów?