Agatha Christie: Śmierć na Nilu
W Śmierci na Nilu spokojny rejs przerywa straszliwa zbrodnia. Na szczęście na pokładzie jest słynny detektyw Herkules Poirot. W tym samym czasie prywatna detektywka tropi mordercę, podążając z Londynu na Majorkę, do Nowego Jorku, a w końcu do Egiptu. Oba śledztwa łączą się ze sobą w Abu Simbel, gdzie dynamiczny duet rozwiąże skomplikowaną sprawę pełną zwrotów akcji. Ale opowieść nie kończy się wraz z książką i wciąż skrywa w zanadrzu wiele tajemnic i niespodzianek – nawet dla miłośników twórczości Agathy Christie. CHARAKTERYSTYKA - Dwójka głównych bohaterów: Wciel się w Herkulesa Poirota i Jane Royce, poznając z różnych perspektyw zdarzenia i wątki fabularne splatające się ze sobą w epickim finale. - Innowacyjna sceneria: Przeżyj wydarzenia ze słynnej powieści osadzonej w barwnych i ciekawych latach 70. ubiegłego wieku, przenosząc się do świata dyskotek i wyrazistych postaci. - Rozbudowana fabuła: Poprowadź nowe, toczące się po wydarzeniach opisanych w książce śledztwo, w którym nie zabraknie niespodzianek – zarówno dla miłośników gatunku, jak i zupełnych nowicjuszy. - Zróżnicowane lokacje: Odwiedź mnóstwo niesamowitych miejsc, poczynając od rejsu po egzotycznym Nilu, a kończąc na tętniących życiem ulicach Majorki, Londynu i Kairu. - Rozszerzona mapa myśli: Zbieraj i łącz fakty na dynamicznej mapie myśli, aby wysnuwać wnioski i poznawać kolejne części fabuły. - System konfrontacji: Wykorzystaj zebrane dowody podczas konfrontacji z podejrzanymi, ujawnij kłamstwa i odkryj ukrytą prawdę. - Profile postaci: Stwórz pełny profil postaci, zbierając informacje dzięki rozmowom i obserwacjom.