Aftercharge
Aftercharge to wieloosobowa strzelanka FPS, w której niewidzialne roboty rywalizują z niezwyciężonymi strażnikami w dynamicznych potyczkach w formacie 3-na-3. Zadaniem robotów jest dokonanie sabotażu rozsianych na całej mapie generatorów, natomiast strażnicy muszą wykryć napastników i ich powstrzymać. Rozgrywka toczy się asymetrycznie; każda z drużyn ma różne cele oraz atuty, a także wymaga zupełnie odmiennego stylu prowadzenia rozgrywki. Roboty działają w ukryciu, odwracają uwagę przeciwnika i dbają o właściwą koordynację ataków. Z kolei strażnicy powinni zadbać o zajęcie dobrej pozycji, właściwą komunikację i szybkie reagowanie. Aftercharge zapożycza rozmaite elementy z innych strzelanek, ale jednocześnie bawi się konwencją gatunku, w tym kwestiami zarządzania amunicją, wytrzymałości, czy odradzania się na mapie, tworząc świeżą, ukierunkowaną na walkę drużynową i bardzo przystępną rozgrywkę.