AFL 23
CZAS POLECIEĆ! POCZUJ ATMOSFERĘ. Słysząc, jak publiczność wydaje się z siebie okrzyk „BALL!”, poczuj każde uderzenie, zablokuj przeciwników i patrz, jak wysoko fruwa piłka. W obserwacji wydarzeń na boisku pomoże ci fachowy komentarz ekspertów, takich jak Anthony Hudson, Jason Bennett, Kelli Underwood, Garry Lyon oraz Daniel Harford. SPEŁNIJ MARZENIA. Zarządzaj listą zadań, zrób czempionów z nowych zawodników, przejmij taktyczną kontrolę nad dniem meczowym, podejmuj właściwe decyzje i poprowadź swój zespół do sukcesów! ODCIŚNIJ SWÓJ ŚLAD. Twórz i udostępniaj własne kluby, stadiony i zawodników za pomocą doskonałych narzędzi Academy. TYM RAZEM TO RZECZYWISTOŚĆ! Wszystkie drużyny AFL i AFLW zostały starannie odwzorowane, w szczególności zdjęcia fotogrametryczne ponad 1200 zawodników, które połączono z ich indywidualnymi umiejętnościami i cechami opartymi na danych dostarczonych przez Champion Data. – TYM RAZEM TO RZECZYWISTOŚĆ!