Swerve Strickland, lider Mogul Embassy, dołącza do zawodników AEW: Fight Forever! Swerve rozpoczyna sezon 3 wraz z zupełnie nową mapą Beach w wersji dziennej i wieczornej ORAZ dwiema nowymi opcjami personalizacji stroju. Zawartość ta jest częścią przepustki Season Pass 3, która obejmuje: troje dodatkowych zawodników, nową plażową mapę, 33 zupełnie nowe ruchy, 42 nowe skórki i opcje ubioru oraz 11 nowych utworów muzycznych.