Gwiazda All Elite Wrestling i Ring of Honor Claudio Castagnoli dołącza do AEW: Fight Forever wraz z jego sławnym ruchem – europejskim podbródkowym! DLC Giant Swing in the Ring zawiera również 30 opcji modyfikacji skórek, a także alternatywną wersję muzyki przy wejściu Claudio na ring. Zawartość ta jest częścią przepustki Season Pass 3, która obejmuje: troje dodatkowych zawodników, nową plażową mapę, 33 zupełnie nowe ruchy, 42 nowe skórki i opcje ubioru oraz 11 nowych utworów muzycznych.