Aery - Path of Corruption
Świat jest pięknie wielki i abstrakcyjny i generalnie reprezentuje wszystkie myśli, jakie bohater ma odnośnie swojej przyszłości. Każdy poziom reprezentuje inną ścieżkę, którą może obrać bohater. Odkryj różne ścieżki, znajdź ich możliwe wyniki i znajdź dobrą przyszłość dla swojego nowego przyjaciela. W tym świecie każdy poziom reprezentuje inną ścieżkę, którą mógłby obrać bohater, a Twoim zadaniem jest odkrycie różnych ścieżek, znalezienie ich możliwych wyników i pomoc w znalezieniu dobrej przyszłości dla nieznanego bohatera. W tym wyimaginowanym świecie musisz znaleźć pewną ilość odłamków pamięci, aby posunąć się naprzód w historii i odblokować więcej możliwych ścieżek w przyszłości. Po odnalezieniu wszystkich kart pamięci możesz swobodnie odkrywać kolejne ścieżki.