Aery - Cyber City
W Aery Cyber City wcielasz się w małego ptaszka, który po stracie swojego drogiego przyjaciela wyrusza w podróż w poszukiwaniu domu. Odkryjesz nieznane, gigantyczne i piękne środowiska i będziesz mógł cieszyć się uczuciem latania podczas eksploracji całego świata wypełnionego pięknem i małymi tajemnicami. W każdym obszarze świata musisz znaleźć pewną liczbę odłamków pamięci, aby zapamiętać ścieżkę prowadzącą do celu i rozwijać historię. Po znalezieniu wszystkich odłamków pamięci możesz swobodnie eksplorować następny obszar.