Aery - Ancient Empires
W grze Aery - Ancient Empires wcielasz się w postać małego ptaka, który obserwuje ewolucję starożytnych cywilizacji. Odkryjesz nieznane, gigantyczne i piękne środowiska i będziesz mógł cieszyć się uczuciem latania podczas eksploracji całego świata wypełnionego pięknem i małymi tajemnicami. W każdym obszarze świata musisz znaleźć pewną liczbę odłamków pamięci, aby zapamiętać ścieżkę prowadzącą do celu i rozwijać historię. Po znalezieniu wszystkich odłamków pamięci możesz swobodnie eksplorować następny obszar.