Aeon Must Die! - Wrathful King Set
Zostań nieusuwalnym władcą z pomocą zestawu „Wrathful King Set”! W poprzednim życiu Aeon połączył się z potężnym i groźnym obrońcą galaktyk. Dzięki temu zyskał wygląd odzianego w nieodłączny pancerz starożytnego wojownika o niezrównanej furii. Kup ten zestaw, aby odblokować możliwość zmiany wyglądu Aeona i ścigacza w grze!