Adventure Tanks
Weź udział w zaciekłych bitwach z rywalizującymi czołgami na różnych arenach, z których każda ma swój własny, unikalny styl i dopasowanych wrogów. Strategizuj swoje ruchy, unikaj ognia wroga i szukaj swojej flagi, aby ukończyć poziomy. Przechodź przez różne areny jedna po drugiej, ale uważaj, droga do zwycięstwa nie jest łatwa. Zmierz się z coraz trudniejszymi przeciwnikami i pokonaj ekscytujące wyzwania bojowe. Przygotuj się na epicką przygodę! /n Ta gra to strzelanka oparta na arenach. Wcielasz się w postać małego czołgu, a Twoim celem jest odnalezienie flagi ukrytej gdzieś na arenie, nie dając się przy tym zabić. /n Jesteś uzbrojony tylko w kule i musisz przetrwać, dopóki nie wykonasz zadania i nie przejdziesz do następnej areny.