Adventure Llama Bundle
Ten pakiet składa się z dwóch niesamowitych przygody w Epic Llama Games Studio. Świetna oferta dla wszystkich fanów tego gatunku! Unusual Findings Trzech przyjaciół na tropie tajemnic w latach 80. Weź udział w ich szalonych przygodach w grze, w której twoje wybory faktycznie mają znaczenie. Udaj się w niezwykłą podróż do ery syntezatorów, wypożyczalni wideo, ośmiobitowych gier i złowrogich kosmicznych spisków. Darkestville Castle Jak każdy przyzwoity demon CID spędza swoje noce, wykonując wszelkiego rodzaju złe uczynki spokojnym ludziom z Darkestville. Nie wie, że jego stary wroga łuku ma zamiar zmienić swoje życie na zawsze.