Adventure Horror Bundle
My Big Sister: Poznaj Luzię, sarkastyczną dwunastolatkę z psotnym poczuciem humoru. Jeśli wierzysz w to, co mówi, My Big Sister to gra przygodowa typu RPG, która nie jest o niej, ale jej siostrze Sombrii. My Big Sister to gra o Luzii i Sombrii, dwóch siostrach, które próbują wrócić do domu po porwaniu przez obcych ludzi i Luzia bierze na siebie zapewnienie, że obie tam dotrą. W wielu rozdziałach My Big Sister odgrywanych z górnej perspektywy, gracze mogą spodziewać się rozwiązywania łamigłówek i poszukiwania konkretnych przedmioty, jeśli chcą przejść fabułę gry, ale bez pośpiechu. Dzięki wielu sekretom i zakończeniom będziesz mieć przed sobą wiele pracy, aby zapewnić zakończenie, na które zasługują Luzia i Sombria. Funkcje: Niepowtarzalna historia podzielona na rozdziały Gra przygodowa Grafika top-down pixel art Oryginalna ścieżka dźwiękowa Just Ignore Them: Dorastając, wszyscy znaliśmy jednego dzieciaka, którego przerażała ciemność i był przekonany, że pod łóżkiem kryją się potwory, ale co, jeśli to prawda? Just Ignore Them to gra typu point-and-click, której bohaterem jest chłopak o imieniu Mark, tkwiący w niekończącej się ucieczce przed potworami, które go ścigają. Po zniknięciu jego ojca zaczęły pojawiać się potwory, ale dla dziecka jedna noc może wydać się całą wiecznością bólu, cierpienia i przerażenia... dziś Mark jest dorosłym, nękanym burzliwą przeszłością. Napisany bardziej jak film niż gra wideo, w tym 8-bitowym psychologicznym horrorze, działania Marka mogą mieć druzgocące konsekwencje w przyszłości i wpłynąć na zakończenie jego historii, więc wybierz mądrze, los Marka zależy od tego. Funkcje: Niepowtarzalna historia podzielona na rozdziały Rozgrywka point-and-click z elementem przygody Grafika top-down pixel art Oryginalna ścieżka dźwiękowa Red Bow: Red Bow to przyprawiająca o gęsią skórkę gra przygodowa typu top-down, gdzie wcielasz się w rolę Roh, młodej dziewczyny, która utknęła w dziwnym koszmarze pełnym przerażających potworów! Roh odkrywa, że utknęła w dziwnym świecie ponurych koszmarów. Pomóż jej odkryć swoją rolę badając przerażające otoczenie. Rozwiązuj zagadki i odkrywaj tajemnice w czasie tej przygody. Przedmioty, które znajdziesz podczas wędrówki zdecydują o tym, które zakończenie gry osiągniesz. Funkcje: Zdecyduj o losach ludzi, w tym pustym świecie Eksploruj otoczenie, aby rozwiązać zagadki Zmierz się z przerażającymi upiornymi potworami Dostępne są różnorodne zakończenia Gra zawiera sceny śmierci i samobójstw, dlatego nie zaleca się jej dla młodych odbiorców lub osób, które są wrażliwe na tego typu tematy.