Additional Scenario & BGM Set 5 "Turning the Tables"
Uwaga: Ta zawartość wchodzi w skład „SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass”. Prosimy uważać, aby nie dokonać niepotrzebnych zakupów. W skład zestawu wchodzi następująca zawartość dodatkowa: Additional Scenario & BGM Set 5 „Turning the Tables” ■Omówienie scenariusza Zebrali się oficerowie, którzy wyszli cało z najbardziej burzliwego okresu w historii! Daj im szansę jeszcze raz zawalczyć o chwałę na polu bitwy! ■Jak skorzystać ze scenariusza W My Castle w „Musou Mode” wybierz „March” – „DLC”. ■Jak skorzystać z muzyki (BGM) Po ukończeniu scenariusza możesz posłuchać muzyki z poziomu „Vault” – „Music Theater” lub ustawić ją jako muzykę bitewną, korzystając z opcji „Settings” – „Change Music” w menu „Preparing for Battle”. Uwaga: Dodatkowe scenariusze stają się dostępne w połowie pierwszego rozdziału Nobunaga's Path.